Crux sancta sit mihi lux / Non draco sit mihi dux: Vade retro satana / Numquam suade mihi vana: Sunt mala quae libas / Ipse venena bibas
Hodie contritum est ab ea caput serpentis antiqui

reede, 8. mai 2009

Paavst palub palvetada

Kohtumisel "Regina Pacis" Keskuses ütles Benedictus XVI muuhulgas:
Palve on lootus aktsioonis. Ja tegelikult sisaldub palves tõeline mõistuspärasus: me astume armastavasse ühendusse ainsa Jumalaga, kõige Loojaga, ja seda tehes hakkame mõistma inimlike lahkhelide ja eelarvamuste tühisust ning tajume meie ees avanevaid imelisi võimalusi, kui meie südamed pöörduvad Jumala tõe poole, Tema kava poole igaühe jaoks meie seast ja meie maailma jaoks.

[...] Oma katsumustes ja seistes kõrvuti teistega nende vaevades, saame aimu meie inimsuse olemusest, muutume justkui inimlikumaks. Ja me saame aru, et teisel tasandil ei ole isegi südamed, mis on paadunud künismi, ebaõigluse või soovimatuse tõttu andestada, kunagi väljaspool Jumala mõjuulatust, võivad alati saada avatud olemise uuele viisile, rahu visioonile.

Ma kutsun teid kõiki üles palvetama iga päev meie maailma eest. Ning täna tahan ma teid paluda võtta enesele eriline ülesanne: palun palvetage minu eest minu palverännaku igal päeval; minu enese vaimse uuenemise eest Issandas ja südamete pöördumise eest Jumala andestuse ja solidaarsuse teele, nii et mu lootus – meie lootus – ühtsuseks ja rahuks maailmas kannaks külluslikku vilja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kommentaarid modereeritakse