Crux sancta sit mihi lux / Non draco sit mihi dux: Vade retro satana / Numquam suade mihi vana: Sunt mala quae libas / Ipse venena bibas
Hodie contritum est ab ea caput serpentis antiqui

esmaspäev, 15. märts 2010

Alandlikkuse litaania

Kardinal Rafael Merry del Val (1865-1930, vt. ka), Püha Tooli riigisekretär paavst Pius X ajal

Oo Jeesus! tasane ja südamelt alandlik, võta mind kuulda.
Soovist olla hinnatud, vabasta mind, Jeesus.
Soovist olla armastatud, vabasta mind, Jeesus.
Soovist olla ülistatud, vabasta mind, Jeesus.
Soovist olla austatud, vabasta mind, Jeesus.
Soovist olla kiidetud, vabasta mind, Jeesus.
Soovist olla eelistatud, vabasta mind, Jeesus.
Soovist olla nõuandjaks, vabasta mind, Jeesus.
Soovist olla heaks kiidetud, vabasta mind, Jeesus.
Kartusest alandamise ees, vabasta mind, Jeesus.
Kartusest põlguse ees, vabasta mind, Jeesus.
Kartusest etteheidete ees, vabasta mind, Jeesus.
Kartusest laimamise ees, vabasta mind, Jeesus.
Kartusest unustussejäetuse ees, vabasta mind, Jeesus.
Kartusest naeruvääristamise ees, vabasta mind, Jeesus.
Kartusest ülekohtu ees, vabasta mind, Jeesus.
Kartusest kahtlustuste ees, vabasta mind, Jeesus.
Et teisi armastataks rohkem kui mind, Jeesus, anna mulle armu soovida.
Et teisi hinnataks kõrgemalt kui mind, Jeesus, anna mulle armu soovida.
Et maailma silmis teised kasvaksid ja mina kahaneksin, Jeesus, anna mulle armu soovida.
Et teisi valitaks ja mind jäetaks kõrvale, Jeesus, anna mulle armu soovida.
Et teisi kiidetaks ja mind ei märgataks, Jeesus, anna mulle armu soovida.
Et teisi eelistataks minule kõiges, Jeesus, anna mulle armu soovida.
Et teised saaksid minust pühamaks, ja mina saaksin nii pühaks kui ma peaksin, Jeesus, anna mulle armu soovida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kommentaarid modereeritakse